Monday, October 15, 2012

Monday!

Bonjour and happy new week! As you read this post, I'm already over the Atlantic ocean on my way to France. The blog will be active while I am away as I prepared some posts for you. For those of you new to the blog, welcome, sit back, relax, click and enjoy. I'll be back soon with some more fresh inspiration. For the ones that are regulars, check the Facebook page for some updates or my Instagram feed where I'll be posting a few pics of my whereabouts. To all of you, have a fab' Monday and a great week! Xo, Si-

Bonjour et bon Lundi! A l'heure où vous lisez ce billet, je survole l'Atlantique en direction vers la France. Le blog restera actif en mon absence puisque j'ai préparé des billets à l'avance. Je serai de retour très vite, avec plein d'inspiration à partager avec vous. Bienvenue aux nouveaux lecteurs de ce blog, installez-vous confortablement, cliquez, inspirez-vous et bonne balade... Pour les réguliers, vous savez où me trouver : sur la page Facebook et sur Instagram ou je posterai dès que je le peux quelques photos de mon voyage. A toutes et tous, bon lundi, bonne semaine et à très vite, Si-

Source 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...