Friday, October 12, 2012

Off to France!

This weekend, I am packing for... France! Getting ready to fly to Aix en Provence for a few days to visit my loved ones [and work a bit too] and then jump in the high speed TGV train to Paris for a couple of days. There, I'll meet some on my favorite blogging buddies, catching up on lots of things, pajama partying, design shop hopping, and some other fun action. So excited about that! You can follow my whereabouts on Instagram as I may not have access to a full computer at all times.
The blog will still be active as I prepared some yummy posts in advance for you, but I may not be able to reply to your comments or contact notes until I get back. Have a fabulous weekend my dear, and see you again very soon! Xo, Si-



Ce weekend, je fais mes valises pour... la France! Je m'envole vers Aix en Provence pour passer quelques jours auprès de mes amis et de ma famille [et aussi pour le travail... un peu]; ensuite, TGV direction Paris où je devrais retrouver quelques unes de mes copines blogueuses préférées... discuter, échanger, se balader dans les boutiques déco, et autres parties de rigolade et soirées pyjama sont au programme... J'ai vraiment hâte!
Vous pouvez si vous le souhaitez me suivre via Instagram, j'y posterai des moments de mon voyage parce que l'accès régulier à un réel clavier n'est pas garanti. Le blog, lui, restera actif car j'ai préparé pour vous quelques petits billets mais je m'excuse par avance si je ne peux pas répondre à vos commentaires ou vos messages privés comme je le fais habituellement. Je vous souhaite à toutes et tous un excellent weekend.
A très bientôt! Si-

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...